
Állások
Informatikai Kft. adminisztrációs és ügyfélszolgálati feladatokra kollégát keres békéscsabai munkahelyre heti 30 órás munkaidőben.
A kolléga feladatai lesznek:
• Online rendszerek adminisztrációja, webes tartalmak kezelése, adatgyűjtés, jelentések készítése.
• Távközlési szolgáltatások személyes ügyfélszolgálata, érdeklődők tájékoztatása, szerződések adminisztrációja.
• Informatikai-irodatechnikai eszközök bemutatása, számlázás.
Az ideális jelölt:
• Pozitív beállítottságú, kiegyensúlyozott, rugalmas és tanulékony.
• Írásban és szóban is kiválóan kommunikál magyar nyelven, alap szinten angol nyelven.
• Office-, CMS-, CMR-, számlázó programok kezelésében gyakorlott.
• Alapszintű informatikai tudással rendelkezik.
Amit kínálunk:
• Jó hangulatú, kényelmes irodai környezet.
• Fejlődési-, tanulási lehetőség.
• Havi nettó 70e Ft alapbér + próbaidő után jutalék.
Jelentkezés:
Kizárólag az info@iport.hu címre küldött fényképes szakmai önéletrajzzal. Sem telefonon sem más elérhetőségen nem áll módunkban válaszolni a jelentkezésekre. Minden jelentkezőnek visszajelzünk függetlenül a döntésünktől.